Opinie

Szanowni Państwo,

pragniemy przedstawić opinie o naszych kursach internetowych i stacjonarnych:

 

  • Dziękuję Państwu za umożliwienie odbycia szkoleń elerningowych. Forma ta jest wygodną formą dla osób zapracowanych, zabieganych a chcących zdobyć nową wiedzę. Kurs, który odbyłam a mianowicie Choroba Alzheimera i inne choroby otępienne z ementami neuropsychologii, otworzył mi oczy na problemy osób dotkniętych tym schorzeniem. Dla większości nie zaznajomionych z tematem, choroba Alzheimera to przede wszystkim problemy z pamięcią. Jednak wiadomości zdobyte podczas kursu uświadomiły mi, że różnego rodzaju zaburzenia mogą występować wcześniej i zaburzać funkcjonowanie chorej osoby. Pracuję z osobami starszymi i miałam przypadki gdy tłumaczyłam, że niebo jest niebieskie nie zdając sobie sprawy, że dla osoby chorej niewiele to mówiło. Forma elerningowa umozliwiła mi zdobycie nowej wiedzy w sposób wygodny. Mogłam połączyć swoje dotychczasowe obowiązki zawodowe, rodzinne, naukowe (ciągle studiuję) ze zdobyciem nowych kompetencji. Wykłady przesyłane przez wykładowcę były napisane prostym i zrozumiałym językiem, co ułatwiło ich przyswojenie oraz stworzyły doskonałe warunki do refleksji. Gorąco polecam szkolenia proponowane przez ten ośrodek! Ja szykuję się już do kolejnego! (listopad 2017 r. Choroba Alzheimera i inne choroby otępienne z elementami podstaw neuropsychologii, Emilia Bachurek)

 

  • W terminie 20 września do 20 października brałam udział w kursie "Biblioterapia jako metoda pracy z młodzieżą i dziećmi, Konstruowanie programów biblioterapeutycznych." Materiały, które otrzymałam w czasie kursu mają bardzo wysoki poziom, na pewno wykorzystam je w mojej pracy. Pierwszy raz brałam udział w kursie za pomocą Internetu i jestem bardzo mile zaskoczona. Zamierzam ponownie skorzystać z Państwa oferty (październik 2017 r. Biblioterapia jako metoda pracy z młodzieżą i dziećmi. Konstruowanie programów biblioterapeutycznych. Wskazówki praktyczne. przykłady scenariuszy zajęć, Aleksandra Kozłowska)

 

  • Uczestniczyłam w kursie internetowym. Jestem bardzo zadowolona z oferty przygotowanej przez ODN . Kurs spełnił moje oczekiwania w stu procentach. Forma kursu prowadzona w bardzo dogodny sposób, przygotowane materiały opracowane przystępnie, bardzo pomocne w zgłębieniu problemu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Dobry kontakt z wykładowcą. Godny polecenia sposób na doskonalenie zawodowe nauczyciela. (październik 2017 r. Wczesne wspomaganie rozwoju, Jadwiga Nowicka)

 

  • Jestem bardzo zadowolona z kursu. Spełnił moje oczekiwania w stu procentach. Jego poziom jest bardzo wysoki. Zawiera bogate treści, a obszerny materiał omówiony wyczerpująco i w przystępny sposób. W bardzo wysokim stopniu uzupełnia i poszerza wiedzę na temat pracy z takimi uczniami. Polecam kurs innym zainteresowanym. (wrzesień 2017 r. Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Aldona Piasecka)

 

  • Kurs Choroba Alzheimera i inne choroby otępienne z elementami podstaw neuropsychologii bardzo ciekawe szkolenie, bardzo dobre wykłady, napisane zrozumiale, dobre przykłady z życia, serdecznie polecam...na pewno nię będzie to mój ostatni kurs (sierpień 2017 r. Choroba Alzheimera i inne choroby otępienne z elementami podstaw neuropsychologii, Krystian Lesicki)

 

  • Materiał kursu dokładnie przygotowany i poparty przykładami, polecam! Ponadto łatwy do przyswojenia, o różnym poziomie trudnosci. (lipiec 2017 r. Metody i techniki nauczania języka angielskiego, Aleksandra Otarkowska)

 

  • Kurs bardzo przystępny, wiedza zawarta w wykładach bardzo przydatna w praktyce. Pani dr Marta Deńca w rzetelny sposób pomagała w udzielaniu informacji i wskazówek do rowziązania zadań. Mam nadzieję wziąć udział w kolejnych kursach. Dziękuję (czerwiec 2017 r. Rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem, Edyta Zielińska)

 

  • Chciałam bardzo podziękować za wszelką pomoc. Moja opinia na temat kursu jest bardzo pozytywna. Dobry kontakt z Panią profesor, nadzorującą kurs. Jestem bardzo zadowolona z kursu, pełen profesjonalizm. Zaświadczenie o ukończeniu kursu przysłane zostało bardzo szybko, co jest także dużym plusem. (czerwiec 2017 r. Uczeń z dysleksją, Karolina Czech)

 

  • Byłam uczestnikiem kursu Sposoby postępowania wobec przemocy i zachowań agresywnych w szkole. Lekcje bardzo przystępne, duża ilość materiału podana w bardzo ciekawy sposób. Szybki i sprawny kontakt z wykładowcą. Będę polecała. (czerwiec 2017 r. Sposoby postępowania wobec przemocy i zachowań agresywnych w szkole, Anna Łukawska)

 

  • Chciałabym się podzielić z Państwem moją opinią o kursie z metodyki przygotowującym do nauczania języka angielskiego na etapie wczesnoszkolnym. Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w oferowanym przez Państwa kursie. Uważam, że kurs został odpowiednio przygotowany. Materiał zawarty w kursie, jest czytelny i zrozumiały. Bardzo dobrze, że po każdej lekcji są zadania do wykonania, ponieważ pozawala to na powtórzenie wcześniejszego zapoznania się materiałem do danej lekcji, a co za tym idzie utrwalenie przyswojonych informacji. Jestem mile zaskoczona tym kursem, a udział w nim jak najbardziej spełnił moje oczekiwania. Myślę, że jeszcze nie raz przejrzę ofertę kursów INTER-EDUKACJI i oczywiście wezmę w nich udział. (maj 2017 r. Kurs z metodyki przygotowujący do nauczania języka angielskiego na etapie wczesnoszkolnym, Aneta Frąchowicz.)

 

  • Kurs perfekcyjnie opracowany, duża wiedza dla kursanta. W bardzo fajny sposób opracowne zagadnienia, oraz bardzo miła obsługa podczas telefonicznych rozmów i konsultacji. (marzec 2017 r. Choreoterapia - terapia tańcem i ruchem, Marzena Stabryła)

 

  • Kurs „Pracownik administracyjno-biurowy” metodą e-learning został przygotowany z dbałością o każdy szczegół. Interesująca treść podzielona na rozdziały i poparta wieloma przykładami pozwala kursantowi poszerzyć swoją wiedzę z zakresu prac administracyjno-biurowych. Szczególnie istotny okazał się rozdział zawierający wzory pism. Nie tylko pozwala on zinterpretować i uaktualnić już posiadane informacje odnośnie redagowania pism, ale jeszcze daje możliwość stworzenia własnych tekstów na podstawie załączonych modeli. Polecam ten kurs wszystkim zainteresowanym. (luty 2017 r. Pracownik administracyjno-biurowy, Alicja Gamracy)
  •  

  • Szanowni Państwo, z racji tego, iż brałam udział w szkoleniu: "Komunikacja z uczniem - jak mówić żeby słuchał, jak słuchać, żeby mówił, chciałam podzielić się z Państwem moją opinią na jego temat. Kurs przygotowany był bardzo dobrze nie tylko pod względem merytorycznym, ale dał mi również możliwość sprawdzenia nabytych umiejętności wykonując ćwiczenia, będące częścią kursu. Kurs jak najbardziej godny polecenia. (luty 2017 r. Komunikacja z uczniem - jak mówić żeby słuchał, jak słuchać, żeby mówił, Emilia Piperek)

 

  • Pracując z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie potrzebowałam przypomnienia usystematyzowanej wiedzy, która pozwala spojrzeć z dystansu na naszą pracę czy podopiecznych. Ciekawe i różnorodne pomysły zajęć mogą być dostosowane oraz wykorzystane w codziennej pracy. Ponadto kontakt mailowy szybki i konkretny. Dziękuję i polecam innym. (styczeń 2017 r. Metody i formy terapii dla niepełnosprawnych z upośledzeniem umysłowym w różnych grupach wiekowych, Mariola Gadawska)

 

  • W dniach 09. - 16.01.17 r. uczestniczyłam w kursie "Całościowe zaburzenia rozwojowe. Spektrum autyzmu." Dziękuję za możliwość zapoznania się z tematyką tego kursu, która przybliża obraz autyzmu. Wszystkie informacje są dla mnie bardzo istotne w pracy z dziećmi. W konkretnej sytuacji, zwłaszcza podczas trwania lekcji, wiedza dotycząca tych zaburzeń, pozwala nauczycielowi rozumieć, prawidłowo reagować i i dostosowywać wymagania edukacyjne. Prosiłabym jedynie o rozszerzenie tej części materiału, która dotyczy pracy z uczniem autystycznym w czasie lekcji, np.jakie metody stosować? (styczeń 2017 r. Całościowe zaburzenia rozwojowe. Spektrum autyzmu, Marlena Wąsowska)

 

  • Profesjonalny warsztat dydaktyczny, bardzo dużo informacji praktycznych. Polecę ten kurs innym i zarazem dziękuję jego autorowi. Dzięki kursowi dostrzegam i doceniam w moich uczniach przede wszystkim to, co dobre a nie złe (styczeń 2017 r. Komunikacja z uczniem - jak mówić. by słychał; jak słuchać. by mówił, Bożena Marszałek-Wordingham )

 

  • Zakończyłam kurs e-learingowy - "Bajkoterapia lekiem na dziecięce lęki", szkolenie spełniło moje oczekiwania, informacje pogłębiły moją wiedzę teoretyczną a wiedzę nabytą na szkoleniu zamierzam wykorzystywać w swojej pracy. (grudzień 2016 r. Bajkoterapia lekiem na dziecięce lęki, Agnieszka Wilczek-Łagowska )

 

  • Po raz pierwszy zdecydowałam się skorzystać z oferty Inter-Edukacji i zapisałam się na kurs "Głos na medal. Emisja głosu dla nauczycieli" prowadzony przez Panią dr Agatę Błachnio. Wspomniany kurs odbywał się metodą e-learning, co pozwoliło mi na przyswojenie wiadomości w wygodnej dla mnie formie i w wybranym przeze mnie czasie. Każda lekcja z tego kursu przeprowadziła mnie krok po kroku przez wszystkie etapy pracy nad głosem, potwierdziła wiedzę którą nabyłam już wcześniej ale i dodała do niej sporo istotnych informacji. Nieodzownym elementem każdego kursu są ćwiczenia praktyczne tak jak i w tym przypadku. Jestem przekonana, że ćwiczenia te znacznie ułatwią mi pracę w zawodzie nauczyciela jak i pomogą oszczędniej i bardziej świadomie operować głosem po za klasą. Pomocna jest też Bibliografia dołączona do kursu, dzięki której, sięgając po podane pozycje można poszerzyć swoją wiedzę. Polecam ten kurs wszystkim nauczycielom jak i osobom których głównym narzędziem w pracy jest ich głos. Decyzja skorzystania z kursu Inter-Edukacji była bardzo dobra. Na stronie internetowej Ośrodka można znaleźć dokładne informacje na temat oferowanych kursów, cennik jak i wzór zaświadczenia o odbytym kursie; a e-mailowo uczestnicy kursu otrzymują wszelkie dane dotyczące wpłaty za kurs jak i przebiegu kursu. Co równie ważne, to przy próbie kontaktu telefonicznego w celu zapytania o parę innych kwestii nie ma najmniejszego problemu w uzyskaniu informacji. Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z tej współpracy i gotowa zapisać się na nowy kurs. (listopad 2016 r. Głos na medal, Alicja Gamracy )

 

  • Inter-edukacja jako Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli to świetny pomysł na szybki, ale rzetelny kurs z różnych dziedzin. Polecam. (listopad 2016 r. Choreoterapia - terapia tańcem i ruchem, Magdalena Szafrańska)

 

  • Jestem zadowolona z udziału w kursie kancelaryjno-archiwalnym I stopnia. Materiał został przedstawiony w sposób przejrzysty i przystępny dla osoby, która rozpoczyna pracę jako archiwista. W dowolnej chwili można zapoznać się z treścią materiału. Przed przystąpieniem do kursu kontaktowałam się drogą e-mail z Ośrodkiem i na każde moje pytanie dostałam szybką i szczegółową odpowiedź. Polecam kursy e-learningowe Ośrodka Inter – edukacja. (listopad 2016 r. Kurs archiwalno-kancelaryny I stopnia, Milena Rogulska )

 

  • Konkretne podejście do tematu kursu, podanie podstaw prawnych i przykładu, dziękuję i jestem zadowolona i skorzystam jeszcze z Państwa oferty. (listopad 2016 r. Całościowe zaburzenia rozwojowe. Spektrum autyzmu, Magdalena Lichnerowicz)

 

  • Jestem bardzo zadowolona z kursu.Kurs pozwolił mi przypomnieć i uporządkować wiedzę i wiadomości nt metod, technik i form nauczania.Podane ciekawe przykładowe ćwiczenia .Myślę, że jeszcze nie raz skorzystam z notatek.(październik 2016 r. Metody i techniki nauczania języka angielskiego, Irina Starodumow)

 

  • Pierwszy raz skorzystałam z Państwa oferty i wydaje mi się nie ostatni. Kurs przygotowany dobrze, zadania zaliczeniowe na poziomie. Odpowiedź na przesłanie mojego zaliczenia przyszła szybko.(pażdzierdnik 2016 r.Oddziaływanie profilaktyczne ukierunkowane na rodziców i wychowawców, Marta Bal)

 

  • Kurs z Metod i form terapii dla niepełnosprawnych umysłowo mimo iż króciutki zawierał wiele cennych informacji teoretycznych oraz praktycznych w postaci doskonale opisanych ćwiczeń. (lipiec 2016 r., Metody i formy terapii dla niepełnosprawnych z upośledzeniem umysłowym w różnych grupach wiekowych, Anna Wójcik)

 

  • Szkolenie przebiegło w bardzo sprawny sposób. Otrzymane do pracy materiały były przedstawione w sposób chronologiczny, czytelny. Przykłady ćwiczeń i scenariuszy stanowiły dodatkową pomoc i ukierunkowanie. (czerwiec 2016 r., Wprowadzenie do glottodydaktyki, Beata Czekalska)

 

  • Treść kursu była interesująca. Zwłaszcza atrakcyjne były lekcje, które zawierały filmy czy inne dodatkowe materiały.
    Pod względem merytorycznym kurs był dla wartościowy - szczególnie informacje o formalnych wymaganiach wczesnego wspomagania.
    Z mojej perspektywy zabrakło jedynie informacji zwrotnej dotyczącej wysyłanych przez uczestnika zadań domowych. (czerwiec 2016 r., Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, Natalia Antczak)

 

  • To pierwszy kurs, który odbywałam w trybie on-line.  Tematy i zagadnienia podane były w bardzo jasny i przejrzysty sposób. Zaliczenie jasno określone. Najbardziej dogodne było to, że materiały były dostępne i mogłam w dowolnym momencie usiąść do komputera i zapoznać się z kolejnymi tematami i przygotowywać odpowiedzi. Taka forma naprawdę praktyczna. W 2 dni po przesłaniu odpowiedzi już otrzymałam odpowiedź o zaliczeniu kursu, a już tydzień później otrzymałam pocztą zaświadczenia o ukończeniu kursu. Poleciłam już kilku koleżankom ten kurs i będę polecała kolejnym. (czerwiec 2016 r., Wprowadzenie do glottodydaktyki, Wiesława Bednarska)

 

  • Jestem bardzo zadowolona z obu kursów o uzależnieniu. Świetna możliwość utrwalenia dotychczasowej wiedzy oraz zdobycia nowych (czerwiec 2016 r., Proces zdrowienia i nawroty w uzależnieniach, Wpływ na organizm i psychikę środków uzależniających. Formy i fazy uzależnienia,
    Anna Łukawska)

 

  • Chciałabym podzielić się opinią dotyczącą kursu "Tworzenie testów i ankiet on-line",tematyka kursu jest bardzo interesująca. Materiały przygotowane z najwyższą starannością. Opracowanie dotyczy najnowszej wersji oprogramowania, co świadczy o wysokim profesjonalizmie. Po zrobieniu zadań zaliczających kurs wykładowca odpowiada bardzo szybko (było to max. 1 - 2 godziny). Kontakt z administracją kursu bardzo dobry. Ogólnie kurs mi  się bardzo podobał. Nie znałam aplikacji Socrative więc było to dla mnie bardzo pouczające i na pewno skorzystam z tego narzędzia w mojej pracy dydaktycznej. Tworzenie formularzy nie było mi obce, jednak już dawno nie korzystałam z tej funkcji, a wprowadzono wiele ulepszeń więc i tutaj skorzystałam z opisu tego narzędzia. ( czerwiec 2016 r., Tworzenie testów i ankiet on-line, Agnieszka Iwan)

 

  • Chciałam wyrazić pozytywną opinię na temat Państwa ośrodka. Organizacja kursu przebiegała bardzo sprawnie począwszy od rejestracji do momentu otrzymania zaliczenia. Prowadzone przez Państwa kursy na platformie e-learningowej są bardzo przydatne. Udostępnione materiały zostały precyzyjnie opracowane pod względem merytorycznym i graficznym, dobry kontakt z wykładowcą. Zdobytą wiedzę z pewnością wykorzystam w praktyce. ( maj 2016 r., Uczeń z dysleksją, Ewelina Mężyk)

 

  • Ukończyłam kurs z metodyki przygotowujący do nauczania języka angielskiego na etapie wczesnoszkolnym. Wśród kilku szkoleń proponowanych nauczycielom języka angielskiego, to jest wprawdzie najdroższe, ale też udostępniane materiały są bardzo kompleksowe. Podzielone na cztery moduły, w których możemy znaleźć informacje na temat metod nauczania, usystematyzować wiedzę na temat kultury i historii krajów anglojęzycznych,  jak również powtórzyć sobie zasady gramatyczne języka angielskiego. Polecam ten kurs. ( kwiecień 2016 r., Kurs z metodyki przygotowujący do nauczania języka angielskiego na etapie wczesnoszkolnym, Weronika Konkol)

 

  • Skończyłam dwa kursy dzięki Inter-Edukacji: Sposoby budowania autorytetu nauczycielskiego oraz Sztuka motywowania uczniów-narzędzia i metody. Oba kursy zawierały praktyczne wskazówki, cenne informacje oraz dużą ilość narzędzi do wykorzystania w pracy nauczyciela. Praca bez pośpiechu, w dogodnym dla mnie czasie to dodatkowy plus. Polecam. ( marzec 2016 r., Sposoby budowania autorytetu nauczycielskiego oraz Sztuka motywowania uczniów-narzędzia i metody, Aneta Szczęsna)

 

  • >Kurs Uczeń z dysleksją okazał się bardzo pomocny, wiele cennych informacji, konkretnych zadań, które można wykorzystać w pracy z dzieckiem ( marzec 2016 r., Uczeń z dysleksją, Aleksandra Niewiadomska)

 

  • Niedawno ukończyłam kurs z metodyki przygotowujący do nauczania języka angielskiego na etapie wczesnoszkolnym. Treści i zakres kursu bardzo ciekawy, a dodatkowo bardzo praktyczny. Wszystko co może się przydać do pracy z dziećmi, komunikacja z prowadzącym szybka i przyjemna. Z pewnością skorzystam jeszcze nie raz z oferty on-line innych kursów ( marzec 2016 r., Kurs z metodyki przygotowujący do nauczania języka angielskiego na etapie wczesnoszkolnym, Justyna Bober-Dobosz)

 

  • Witam serdecznie. Byłam państwa kursantką i jestem bardzo zadowolona z poziomu jaki Państwo reprezentują, zarówno merytorycznego, metodycznego, informatycznego jak i internetowo- osobistego- najwyższe noty, brawo. Bardzo podobało mi się, że platforma  on - line dostępna jest wtedy, kiedy ja mam czas, że zaliczenie jest na podstawie czytania ze zrozumieniem, bo ja uczę sie dla siebie. Chciałabym za jakiś czas skorzystać z Państwa oferty i mam nadzieję, że mi się uda, bo macie Państwo ciekawą ofertę. Pozdrawiam - zadowolona Katarzyna Pawlak ( marzec 2016 r., Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, Katarzyna Pawlak)

 

  • Pierwszy raz uczestniczyłam w kursie on -line i jestem bardzo zadowolona. Kurs Choroba Alzheimera i inne choroby otępienne z elementami podstaw neuropsychologii zawierał istotne informacje, wszystko opisane w sposób konkretny i spójny. Bardzo dobry i szybki kontakt z prowadzącą. Dziękuję i pozdrawiam. ( luty 2016 r., Choroba Alzheimera i inne choroby otępienne z elementami podstaw neuropsychologii, Elżbieta Krupińska)

 

  • Jestem bardzo zadowolona z udziału w tym kursie. Zagadnienia przekazane są w sposób jasny, zrozumiały i uporządkowany. Bardzo pomocna w dalszych studiach tematu jest przytoczona bibliografia. Dzięki kursowi zdobyłam nową wiedzę, którą będę mogła wykorzystać w praktyce, dzieląc się nią z uczniami w trakcie zajęć na temat uzależnień. Serdecznie pozdrawiam ( luty 2016r., Wpływ na organizm i psychikę środków uzależniających. Formy i fazy uzależnienia, Agnieszka Adamczyk)

 

  • Witam serdecznie, ukończyłam ostatnio 2 kursy Kreatywny nauczyciel i Efektywna komunikacja. Jestem z nich bardzo zadowolona. nie są to pierwsze kursy proponowane przez Państwa, w których wzięłam udział. Bardzo podobają mi się merytorycznie, konkretnie przygotowane prezentacje oraz sposób ich udostępniania. Wykładowcy bardzo dostępni dla kursantów, odpowiadają na wszystkie pytania  wątpliwości. Pozdrawiam ( luty 2016 r., Kreatywny nauczyciel oraz Efektywna komunikacja, Joanna Lipińska )

 

  • Właśnie ukończyłam kurs  FORMY I METODY TERAPII DLA OSÓB NIEDOSTOSOWANYCH SPOŁECZNIE W RÓŻNYCH GRUPACH WIEKOWYCH
    i jestem bardzo zadowolona. Początkowo miałam obawy, że taka forma kursu nie jest w stanie dostarczyć mi dodatkowej wiedzy na dany temat ale myliłam się. Materiał przygotowany był fachowo i przejrzyście- aż chciało się uczyć. Duży plus za podanie literatury, z której zamierzam niebawem skorzystać by dodatkowo pogłębić swoją wiedzę.Kontakt z organizatorem i wykładowcą był bardzo dobry. Gorąco polecam kursy prowadzone przez ten ośrodek. (styczeń 2016 r., Formy i metody terapii dla osób niedostosowanych społecznie w różnych grupach wiekowych, Magdalena Kowalska)

 

  • Pragnę się podzielić swoją opinią na temat Ośrodka, z którym bardzo dobrze mi się współpracuje i zdobywam nową wiedzę. Jesteście Państwo rzetelni, przesyłacie bardzo interesujące materiały i posiadacie szeroki wybór tematów. Bardzo dziękuję. (styczeń 2016 r., Maria Dziedzic)

 

  • Uprzejmie dziękuję za przygotowanie szkolenia, które przyniosło mi istotne poszerzenie wiedzy w dziedzinie bezpieczeństwa i ochrony pracy. Zamieszczenie w kursie szeregu praktycznych ćwiczeń dało mi możliwość utrwalenia przekazanej przez Państwa wiedzy teoretycznej, jak i umożliwiło opracowanie istotnych dokumentów przydatnych do prowadzenia działalności gospodarczej. Cały kurs pt. ”Szkolenie bhp dla pracodawców wykonujących zadania służby bhp” oceniam bardzo wysoko, a formę jego przeprowadzenia (e-lerning) mogę określić jako wyjątkowo przyjazną dla osób zwykle zajętych problemami zawodowymi. Podział całego kursu na moduły opisujące zagadnienia z poszczególnych dziedzin prawa pracy i bhp oraz zamieszczenie w tych modułach wielu wyczerpujących informacji merytorycznych bądź odnośników do tekstów źródłowych, stanowi istotną pomoc w przyswojeniu obszernej wiedzy obejmującej aspekty bezpieczeństwa i higieny pracy. ( grudzień 2015 r., BHP dla pracodawców samodzielnie wykonujących zadania służby BHP, Andrzej Dąbrowski)

 

  • Mogę z całym przekonaniem stwierdzić, że kurs jest bardzo logicznie skonstruowany i można się z niego wiele nauczyć. Wiele rzeczy było dla mnie zupełnie nowych i przyznaję, że poświęciłam trochę czasu na to żeby je na spokojnie ogarnąć. To co szczególnie mi się spodobało to stworzenie kursu krok po kroku wg instrukcji, a potem stworzenie własnego kursu. Uważam, że czas poświęcony na naukę został przeze mnie wykorzystany w najlepszy sposób. Jestem przekonana, że poznane tu treści szybko wykorzystam w mojej pracy! ( grudzień 2015 r., Przygotowanie nauczycieli do kształcenia zdalnego na platformie Moodle, Wioleta Antecka)

 

  • Bardzo dziękuję za możliwość udziału w kursie "Tworzenie interaktywnych materiałów szkoleniowych". Dzięki niemu przekonałam się, iż prowadzenie szkoleń on-line i e-learning nie są aż tak trudne, jak mogłoby się wydawać, ponieważ miałam dostęp do bardzo dobrych materiałów, a nad moim kursem czuwał kompetentny Prowadzący, który na każde moje pytanie i każdą wątpliwość niezwłocznie odpowiadał. Miałam również okazję przekonać się, iż INTER-EDUKACJA jest firmą godną polecenia i dbającą o swych klientów - kiedy obawiałam się, iż nie ukończę kursu w terminie, bez jakichkolwiek problemu przedłużono mi dostęp do niego. Jeśli czegokolwiek żałuję to tylko tego, że tak późno skorzystałam z Państwa oferty. Z pewnością jednak nie był to mój ostatni kurs realizowany u Państwa - przy tak bogatej ofercie jest z czego wybierać, zatem niewątpliwie jeszcze powrócę jako Państwa klient, a znajomym już poleciłam i nadal będę polecać Państwa kursy ( sierpień 2015 r., Tworzenie interaktywnych materiałów szkoleniowych, Aneta Rayzacher-Majewska)

 

  • Materiał zawarty w szkoleniu jest bardzo interesujący; przypomniałam sobie o metodach i technikach, które kiedyś poznałam na studiach. Informacje przedstawione są w sposób zrozumiały, poukładany, co bardzo mi się podoba. Niektóre techniki i ćwiczenia wykorzystam w pracy, bo są naprawdę ciekawe ( sierpień 2015 r., Strategie w nauczania języka angielskiego, Monika Krępacka-Głownia)

 

  • Kurs bardzo ciekawy, posiada wiele informacji, bardzo konkretnych. Szybko można przyswoić informacje. Polecam. ( sierpień 2015 r., Metody i techniki nauczania języka angielskiego, Aneta Szewczyk)

 

  • Ukończyłam kurs Rozwijanie poczucia własnej wartości u dzieci. Jestem z tego wyboru bardzo zadowolona, treści zawarte w kursie na pewno przydadzą się każdemu pedagogowi, ale również rodzicowi. Z pewnością w przyszłości skorzystam z Państwa usług.( lipiec 2015 r., Rozwijanie poczucia własnej wartości u dzieci, Katarzyna Kopeć)

 

  • Wykłady przygotowane merytorycznie, przyjemny kontakt z wykładowcą, możliwość pracy w swoim czasie i w swoim tempie. Polecam! ( czerwiec 2015 r., Podstawy doradztwa zawodowego, Agnieszka Pisarska)
  • Jestem bardzo zadowolona z szybkiego ukończenia kursu;) Wiele mogłam się dowiedzieć i na pewno przyda mi się ta wiedza podczas treningu z zawodnikami ;) Dziękuje ( czerwiec 2015 r., Trening mentalny w osiąganiu sukcesu sportowego, Paulina Włodarczyk)

 

  • Jestem bardzo zadowolony z przeprowadzonego kursu. Z materiałów wykładowcy mogłem się wiele dowiedzieć. Na pewno będę polecać ten ośrodek znajomym;)  ( czerwiec 2015 r., Trening mentalny w osiąganiu sukcesu sportowego, Sebastian Miernik)
  • Kurs on-linie z wprowadzenia z glottodydaktyki okazał się bardzo pomocy. Wiadomości zawarte w materiałach szkoleniowych były napisane w przystępny sposób. Bardzo się cieszę, że tempo pracy mogłam dostosować do czasu jaki posiadam, ( maj 2015 r., Wprowadzenie do glottodydaktyki, Alina Kurec)
  • Wykłady profesjonalnie przygotowane, łatwy dostęp do platformy, możliwość pracy w dowolnym czasie, więcej takich kursów (maj 2015, Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów zagrożonych niedostosowaniem społecznym,Paweł Ceitel)

 

  • Właśnie zakończyłam kurs on-line "ADHD  w szkole - metody postępowania" prowadzony przez INTER-EDUKACJA Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli przy Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Lublinie. Lekcje udostępnione na platformie obejmowały krótkie, lecz bardzo konkretne informacje o temacie, które można było szybko i łatwo przyswoić. Szkolenie umożliwia ciągły kontakt z opiekunem kursu, zadawanie pytań i rozwiązywanie wątpliwych kwestii. Taki sposób prowadzenia zajęć jest idealny dla osób pracujących oraz uczących się, które w przyjemny sposób, bo w domowym zaciszu, chcą zwiększyć swoje kwalifikacje i kompetencje. Polecam INTER-EDUKACJĘ wszystkim zainteresowanym ustawicznym kształceniem (marzec 2015, ADHD w szkole - metody i postępowanie, Zuzanna Wilczek)

 

  • Współpraca podczas realizacji szkolenia Metody i formy terapii dla niepełnosprawnych z upośledzeniem umysłowym w różnych grupach wiekowych przebiegała bardzo dobrze. Szkolenie dopasowane było do moich potrzeb i wymagań. Materiał został przekazany w sposób jasny i przejrzysty, mający przełożenie na zastosowanie go w mojej praktyce zawodowej. Dołączam do grona zadowolonych z kursu (marzec 2015, Metody i formy terapii dla niepełnosprawnych z upośledzeniem umysłowym w różnych grupach wiekowych, Krzysztof Walczak)

 

  • W ostatnim czasie odbyłam e-learningowy kurs na organizowany przez Wyższą Szkołę Nauk Społecznych. Kurs dotyczył Oddziaływań profilaktycznych ukierunkowanych na dzieci i młodzież. Pomimo tego, że ukończyłam studia z Profilaktyki społecznej, nie uważam siebie za specjalistę i chętnie wzbogacam swoją wiedzę i doskonalę umiejętności. Kurs o tyle był interesujący, że zawierał istotne informacje, wszystko opisane w sposób konkretny i spójny. Zaletą platformy jest także regularny kontakt z odbiorcą. Dziękuję za możliwość skorzystania ze szkolenia (marzec 2015, Oddziaływanie profilaktyczne ukierunkowanych na dzieci i młodzież, Anna Grzeszyk)

 

  • Witam. Zakończyłam kurs "Terapia dziecka autystycznego w domu i w szkole". Ośrodek i forma kursu godne polecenia: szeroka oferta kursów, sprawna, szybka rejestracja, bez zbędnych formalności, jasne zasady odbywania kursu. Wygodne korzystanie z platformy, na której zamieszczone są wszystkie materiały (lekcje). Dzięki temu miałam możliwość nauki w dogodnym dla mnie czasie i rytmie. Materiały szkoleniowe opracowane na wysokim poziomie - szeroko, a zarazem wnikliwie potraktowany temat, pomóc wybrać najlepszą z metod (lub elementy kilku metod) pracy z konkretnym dzieckiem. Niezwykle pomocne załączniki  - materiały filmowe. Dziękuję. (luty 2015 r., Terapia dziecka autystycznego w domu i w szkole, Jadwiga Marczuk)

 

  • W ostatnim czasie uczestniczyłam w dwóch kursach - KOMUNIKACJA Z RODZICEM. JAK ROZMAWIAĆ, ABY UZYSKAĆ POROZUMIENIE ORAZ ROZPOZNAWANIE I WSPOMAGANIE UCZNIÓW ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W UCZENIU SIĘ. Oba kursy były rzetelnie przygotowane oraz ciekawe. Polecam wszystkim (luty 2015 r., Aleksandra Mazur)

 

  • Kilka dni temu ukończyłam w Państwa Ośrodku kurs internetowy "Sztuka motywowania uczniów". Był to już czwarty kurs ukończony przeze mnie u Państwa. Materiały szkoleniowe dotarły do mnie szybko, miałam możliwość uczyć się w dogodnym dla siebie czasie. Mogłam też korzystać z porad osoby prowadzącej szkolenie. Kurs pozwolił mi usystematyzować posiadaną już przeze mnie wiedzę oraz wzbogacił o nowe wiadomości, treść lekcji była ciekawa. Kwestie formalne są załatwiane szybko. Reasumując: jestem zadowolona ze współpracy z Państwa Ośrodkiem, myślę, że w przyszłości będę jeszcze korzystać z Państwa oferty (styczeń 2015 r. , Sztuka motywowania uczniów, Magdalena Korszla-Iwan)

 

  • Kurs stworzony w sposób przejrzysty i ciekawy. Zaproponowane narzędzia do wykorzystania w e-learningu przedstawione zrozumiale, ćwiczenia łączą teorię z praktyką. Bardzo dobry kontakt z prowadzącym (styczeń 2015 r., Tworzenie interaktywnych materiałów szkoleniowych, Agata Puścian)

 

  • Ukończony przeze mnie kurs e-learningowy w Państwa ośrodku to świetna sprawa. Jestem mile zaskoczona organizacją, kontaktem i dostarczonymi materiałami.  Nigdy nie spotkałam się z tak rzetelną pomocą i zaangażowaniem. Będę polecała Waszą Uczelnię, która ma mnóstwo szkoleń do wyboru. Są solidnie przygotowane i naprawdę przydatne. Bardzo dziękuję, że mogłam skorzystać z państwa usługi. Pozdrawiam i życzę sukcesów. Bardzo dziękuję  (grudzień 2014 r., Kreatywny nauczyciel, Elżbieta Burczyk)

 

  • Brałem udział w kursie : Formy i metody terapii dla niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu. Oceniam Wasz ośrodek na bardzo dobrze. Bardzo dobry kontakt zarówno z sekretariatem jak i z wykładowcą. Szybka dostawa zaświadczenia- również na plus. Jako potwierdzenie niech będzie fakt iż zapisałem się już na drugi kurs- na pewno polecę dalej państwa placówkę (grudzień 2014 r., Formy i metody terapii dla niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu, Marcin Gawlas)

 

  • Jestem pod wrażeniem, że dzięki komunikacji przez internet Uczelnia Wasza do dyspozycji zainteresowanych jest przez 24 godzinę na dobę. W okresie ostatnich  ferii zimowych pilnie potrzebowałam przejść szkolenie na wychowawcę kolonii. Dzięki Wam odbyłam w formie e-learning kurs przygotowawczy dla kandydata na wychowawców wypoczynku dzieci i młodzieży i w tempie priorytetowym otrzymałam zaświadczenie ukończenia kursu.  Wykładowcy i pracownicy Wasi, z którymi w tym czasie miałam kontakt,  w mojej ocenie zasługują na najwyższą notę. Polecam UCZELNIĘ wśród moich znajomych. Życzę dalszych sukcesów. (E-learningowy kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców wypoczynku dzieci i młodzieży, Teresa Kacprzak)

 

  • Jestem mile zaskoczona organizacją i kontaktem z państwem. Nigdy nie spotkałam się z tak rzetelną pomocą i zaangażowaniem. Będę polecała Waszą Uczelnię, która ma mnóstwo szkoleń do wyboru. Są solidnie przygotowane i naprawdę przydatne. Bardzo dziękuję, że mogłam skorzystać z państwa usługi. Pozdrawiam i życzę sukcesów WSNS i w pracy (11.06.2014 r., E-learninogwy kurs na wychowawcę kolonijnego, Anna Konstanciak)

 

  • Skończony przeze mnie kurs e-learningowy w Państwa ośrodku to świetna sprawa. Jesteście solidni, rzeczowi, konkretni i super się z Wami współpracuje. Będę go polecała moim znajomym. Moja ocena dla Was to 6. (E-learninogwy kurs na wychowawcę kolonijnego, Bożena z Gryfic)

 

  • Kurs oceniam bardzo pozytywnie, przebiegł szybko, płynnie i na temat :) polecam każdemu komu brakuje czasu na dojazdy na szkolenia... pozdrawiam (Uczeń z dysleksją, Marlena Kosmala)

 

  • Kurs “Twój czas w twoich rękach. Efektywne zarządzanie czasem” jest już kolejnym kursem z oferty Inter Edukacji, z jakiego skorzystałam. Polecam go osobom, które chciałyby pozyskać narzędzia do optymalnego wykorzystywania swojego czasu, a tym samym uczynić z niego swojego sprzymierzeńca. Materiały zamieszczone na platformie krok po kroku wprowadzają uczestnika w metody gospodarowania czasem, ustanawiania celów i priorytetów. Dodatkowym atutem jest bardzo dobry kontakt z osobą prowadzącą (Twój czas w twoich rękach. Efektywne zarządzanie czasem, Ewa Żelazo)

 

  • Jestem bardzo zadowolona ze sposobu realizacji kursu i możliwości dostosowania swoich własnych, dogodnych dla mnie warunków kształcenia. Materiał przedstawiony pozwolił mi na przypomnienie sobie wielu istotnych metod i technik poznanych swego czasu na studiach, co niewątpliwie wpłynie na jakość mojej pracy z uczniami. Dziękuję i pozdrawiam (Strategia w nauczania języka angielskiego - quided writing, Honorata Głowacka)

 

  • Kurs mi się podobał, stanowi przydatne źródło wiedzy, zarówno dla początkujących nauczycieli, jak i tych doświadczonych jako przypomnienia lub odświeżenie wiedzy z zakresu metodyki nauczania oraz kultury i historii UK i USA (Kurs z metodyki przygotowujący do nauczania języka angielskiego na etapie wczesnoszkolnym, Krzysztof Richter)

 

  • Konstrukcja kursu pozwala na przyswojenie sobie wiedzy teoretycznej, pokazując jednocześnie jej praktyczne zastosowanie - dzięki zawartym w programie kursu ćwiczeniom praktycznym, można samemu się przekonać, na ile zrozumieliśmy zagadnienia przedstawione w danej lekcji. Stały kontakt z trenerem jest tu dodatkowym plusem. Zaletą kursu jest swoboda czasu - którego czasem nam brakuje (Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, Angelika Kruszka)

 

  • Kurs był ciekawy. Materiały uporządkowane. Pytania były zgodne z treścią lekcji. Test też zawierał informacje zawarte w materiałach. Wszystkie informacje pozwoliły mi na przypomnienie i uporządkowanie wiadomości. Bardzo dobre było również rozwiązywanie zadań, gdyż to pomogło wgłębić się w lekturę. Jedyną rzeczą, którą można byłoby rozszerzyć to przykłady gier. Bo akurat w tej kwestii większość była mi znana, a dobrzy byłoby to rozbudować.
    Podsumowując, jestem zadowolona. Wierze, że każdy po skończeniu tego kursu będzie miał niezbędną wiedzę do nauki języka (Metody i techniki nauczania języka angielskiego, Justyna Hajduk)

 

  • Szkolenie "Protokołowanie posiedzeń Rad Pedagogicznych" przeprowadzone zostało w sposób bardzo rzetelny i fachowy. Tematyka omówiona została w sposób wyczerpujący, pani prowadząca odpowiadała na wszystkie pytania, rozwiewając wszystkie wątpliwości (Profesjonalne protokołowanie posiedzeń Rad Pedagogicznych, Dorota Frąk)

 

  • Szkolenie n/t "Profesjonalne protokołowanie posiedzeń Rad Pedagogicznych przebiegało w sposób bardzo przemyślany organizacyjnie. Prezentowane treści były uporządkowane, przekaz był rzeczowy. Treść mówioną wzbogaconą prezentacją multimedialną. Udzielano odpowiedzi na stawiane pytania. Uczestnicy szkolenia mieli możliwość konfrontowania swoich wątpliwości z trenerem. Atmosfera była bardzo przyjemna i życzliwa. Uczestnikom szkolenia przekazano opracowane materiały szkoleniowe, które pozwolą na utrwalenie i wzbogacenie wiedzy (Profesjonalne protokołowanie posiedzeń Rad Pedagogicznych, Monika Besztak)

 

  • Szkolenie było bardzo ciekawe, konkretne. Atmosfera sprzyjająca wymianie doświadczeń, uwag. Prowadząca czyniła to w sposób profesjonalny, asertywny. Czas szkolenia uważam za pożytecznie spędzony (Profesjonalne protokołowanie posiedzeń Rad Pedagogicznych, Danuta Dziubicka)

 

  • Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Dowiedziałam się wielu przydatnych w pracy rzeczy. Miła atmosfera pracy w małej grupie, możliwość wyrażania swoich opinii i wątpliwości w nieskrępowany sposób, Prowadząca bardzo kompetentna, w sposób rzeczowy i zrozumiały przekazywała omawiane treści. Polecam gorąco, naprawdę warto (Profesjonalne protokołowanie posiedzeń Rad Pedagogicznych, Agnieszka Jóźwiakowska)

 

  • Kurs bardzo mi się podobał... materiały były zwięzłe i na temat. Wszystko zostało omówione w zrozumiały sposób. Dostrzegłam merytoryczną wartość, zamieszczonych na kursie, tekstów. Na początku miałam problem z określeniem sposobu zaliczenia, ale to tylko i wyłącznie z mojej nieuwagi. Kontakt z sekretariatem był rewelacyjny - informacje zwrotne na wysłane maile otrzymywałam błyskawicznie. Kurs e-learningowy był elastyczny i nie kolidował z życiem osobistym: realizowałam kurs w domu wtedy, gdy miałam czas, nie płacąc dodatkowych kosztów za dojazd. Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z kursu i na pewno jeszcze nie raz zawitam na INTER-EDUKACJA. Ogólna ocena: 10/10. Pozdrawiam gorąco! (Strategie w nauczaniu języka angielskiego - guided writing, Katarzyna Wójcik)

 

  • Powiem szczerze, że był to dla mnie najwięcej wnoszący i uczący mnie kurs e-lerningowy jaki przeszedłem. Gratulacje za wykonanie profesjonalnej pracy przy tworzeniu kursu (Przygotowanie nauczycieli do kształcenia zdalnego na platformie Moodle, Piotr Wyszyński)

 

  • Kurs opracowany w formie zwięzłych i jasnych wykładów. Po każdym wykładzie pomocne wskazówki dotyczące zagadnień na które należy zwrócić szczególną uwagę. Język wykładów bardzo zrozumiały, nawet dla mało doświadczonych słuchaczy. Dzięki e-learningowemu systemowi istnieje możliwość dowolnej ilości powtórzeń, a także kopiowania dowolnych fragmentów tekstu w formie notatek które mogą być wykorzystywane w przyszłości. Kurs uporządkował moje wiadomości w zakresie metod nauczania języka , dał mi też możliwość poznania nowych technik, których przyznać muszę dotąd nie znałem.  Nie sposób nie wspomnieć o udzielanej w każdej chwili pomocy ze strony profesjonalnych i przemiłych przedstawicieli organizatora kursu (Metody i techniki nauczania języka angielskiego, Dariusz Napierała)

 

  • Witam serdecznie!!! Chciałam się podzielić opinią na temat ukończonego przeze mnie kursu!!! Jestem zadowolona z otrzymanych od Państwa materiałów, na pewno wzbogaciły moją wiedzę jako pedagoga. W swojej codziennej pracy spotykam dzieci z ADHD i różnego rodzaju dysfunkcjami ( pracuje w szkole specjalnej). Stale poszukujemy skutecznym metod pracy z naszymi uczniami, stad też zainteresowanie z mojej strony szkoleniami przez internet. Odpowiada mi również forma ( korzystam, kiedy chcę i sama reguluje czas jaki chcę poświęcić danemu zagadnieniu). Pozdrawiam i na pewno skorzystam z innych szkoleń !!!! (ADHD w szkole - metody postępowania, Monika Danielkiewicz)

 

  • Według mnie treści kursu są bardzo dobrze dobrane i logiczne uporządkowane. Nie miałam żadnych problemów z zapoznawaniem się z kolejnymi lekcjami. Zapisując się na kurs miałam nadzieję na "odkurzenie" znanych metod i zainspirowanie się nowymi pomysłami. Pod tym względem także kurs spełnił moje oczekiwania. Dzięki temu mam już kilka pomysłów na "nowe" lekcje, w trakcie których mam nadzieję "poderwę" uczniów do działania. Forma kursu, sposób przedstawienia materiałów, kontakt z prowadzącym oceniam na celujący i na pewno skorzystam jeszcze z Państwa oferty,wybierając coś spośród pozostałych kursów. (Sztuka motywowania uczniów - narzędzia i metody, Ela Ciemięga)

 

  • Stosunek wykładowcy i innych osób wspomagających oraz kontakt bardzo pozytywny: uprzejmość, życzliwość, cierpliwość i wyrozumiałość. Oby tacy wykładowcy byli na studiach! (Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów zagrożonych niedostosowaniem społecznym, Agnieszka Pankiewicz)

 

  • Kurs e-learning odbyłam na przełomie stycznia i lutego 2012. Współpraca z organizatorami / koordynatorami od początku układała mi się pomyślnie. W związku z faktem, że po raz pierwszy miałam okazję uczestniczyć w kursie internetowym – miałam dużo pytań. Zawsze jednak otrzymywałam wyczerpującą i rzetelną odpowiedź, zarówno ze strony organizatora, jak i wykładowcy. Uważam, że wykłady w sposób wyczerpujący omówiły temat. Chętnie skorzystałabym ponownie z oferty INTER—EDUKACJA. (Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów zagrożonych niedostosowaniem społecznym, Joanna Kapuśniak)

 

  • Moim zdaniem kurs został bardzo dobrze przygotowany pod względem merytorycznym, jak i kontaktu z wykładowcą. Wykłady wzbogacone o ciekawe przykłady praktyczne oraz bardzo przydatne materiały dodatkowe. Doskonały kontakt z Panią prowadzącą. Reasumując, kurs ten oceniam na 5+  (Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, Karolina Karasińska)

 

  • W mojej ocenie kurs e-learningowy "Mnemotechniki w edukacji" jest bardzo profesjonalnine przygotowany, zawiera ciekawie ujęte przykłady oraz motywujące do pracy zadania domowe. Forma e-learningowa kursu jest dla mnie najlepszą z możliwych, gdyż pracuję wtedy gdy mogę. Ten kurs polecam wszystkim osobom zainteresowanym uczeniem się oraz nauczaniem. (Mnemotechniki w edukacji, Barbara Zacłona)

 

  • Jestem naprawdę zadowolona z zawartości kursów Efektywna komunikacja w szkole i Kształtowanie zachowań asertywnych. Myślę, że w miarę możliwości w przyszłości chętnie skorzystam ponownie z Państwa oferty. (Efektywna komunikacja w szkole, Kształtowanie zachowań asertywnych, Ewa Żelazo)

 

  • Cieszę się , że uczestniczyłam w kursie. Forma takiego e-lerningowego szkolenia bardzo mi odpowiada, pozwala przede wszystkim lepiej wykorzystać posiadany limit czasu. Musze podkreślić, że zaprezentowane treści wzbogacone o ciekawe scenariusze zajęć bardzo dużo mnie nauczyły. Dziękuję za możliwość uczestnictwa w kursie. (Warsztat pracy szkolnego doradcy zawodowego, Bożena Piotrowska)

 

  • Wybierając kurs "Komunikacja z rodzicem. Jak rozmawiać, by uzyskać porozumienie. Praktyczne podejście w relacji rodzic-opiekun dziecka" liczyłam na to,że pomoże mi on zdobyć wiedzę na temat tego jak być lepszym wychowawcą i jak porozumiewać się z rodzicami, tak aby nasza komunikacja była zrozumiała. Myślę, że tego typu kurs znacznie mi to ułatwi. Dzięki niemu mogłam zdobyć wiele ciekawych informacji, które na pewno wykorzystam na co dzień. (Komunikacja z rodzicem. Jak rozmawiać, by uzyskać porozumienie. Praktyczne podejście w relacji rodzic-opiekun dziecka, Magdalena Wietchy)

 

  • Jestem bardzo zadowolona z Państwa kursu. Wiedza została przekazana w sposób jasny, a scenariusze zajęć i testy okazały się bardzo przydatne. (Warsztat pracy szkolnego doradcy zawodowego, Daria Spychała)

 

  • Uważam, że wykłady do kursu były odpowiednio przygotowane. Forma kursu oraz samego jego zaliczenia była przyjazna, ponieważ dawała wiele swobody w jego przeprowadzeniu. (Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów zagrożonych niedostosowaniem społecznym, Maria Kawecka)

 

  • Cieszę się, że uczestniczyłam w kursie "Wprowadzenie do glottodydaktyki". Materiały były bardzo interesujące, wiadomości przedstawione zostały w sposób przystępny i zrozumiały. Prace domowe pozwoliły mi na utrwalenie wiedzy. Mogłam pracować we własnym tempie, w wybranym miejscu i czasie. Przez cały okres trwania szkolenia miałam dobry kontakt zarówno z wykładowcą jak i organizatorem kursu. Uzyskałam odpowiedzi rozwiewające wszelkie moje wątpliwości. Polecam ten kurs i taką formę nauki. Sama na pewno skorzystam jeszcze z innych kursów online proponowanych przez portal "Inter-edukacja". (Wprowadzenie do glottodydaktyki, Izabela Olędzka)

 

  • Jestem uczestnikiem kursu dot. metody projektowej. Kurs okazał się dla mnie bardzo pomocny - zwłaszcza, że w naszej szkole realizujemy już projekt. Informacje z kursu były mi bardzo pomocne :) (Metoda projektowa jako nowoczesne narzędzie pracy nauczyciela, Anna Czyżewska-Piperzyca)

 

  • Zaproponowane ćw. i zabawy dla uczniów dały dużo frajdy, uczniowie solidnie do nich podeszli. Do tej pory efekty pracy podziwiają uczniowie z innych klas- przyglądają się, dopytują, dyskutują... Niektóre lekcje wykorzystam na zebraniu z rodzicami i na gazetce w kąciku dla rodziców. To dobry sposób na kurs. Nie trzeba nigdzie jechać i tracić czasu na podróż np. do Białej Podl. lub do Lublina. (Sposoby postępowania wobec przemocy i zachowań agresywnych w szkole, Ewa Welik)

 

  • Kurs polecam. Profesjonalne i życzliwe podejście do kursanta. Dobry kontakt z organizatorami. (Warsztat pracy szkolnego doradcy zawodowego, Anna Kaczmarek)

 

  • Prowadząca bardzo uprzejma, życzliwie podchodzi do kursanta, kontakt bezproblemowy. Kursy bardzo ciekawy i przydatny w życiu. Polecam. (Sztuka motywowania uczniów, Sposoby postępowania wobec przemocy i zachowań agresywnych w szkole, Monika Mirończuk)

 

  • Kurs ciekawy, informacje przydatne nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Dobry kontakt z prowadzącą. (Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów zagrożonych niedostosowaniem społecznym, Monika Mirończuk)

 

  • Kurs przygotowany starannie, logiczny układ tematyczny, kompendium wiedzy. Informacje przekazane jasno i zrozumiale, w związku z tym test nie sprawia większych kłopotów. (Ochrona własności intelektualnej w szkole, Bożena Lewandowska)

 

  • Kurs przejrzysty, zawiera najważniejsze dane, ciekawy. Dość trudny test, wymagający skupienia. Ogólnie - bardzo przydatny. (Polityka ochrony danych osobowych w szkole, Bożena Lewandowska)

 

  • Kurs bardzo dobrze przygotowany. Polecam gorąco. (Warsztat pracy szkolnego doradcy zawodowego, Agata Ostrowska)

 

  • Chciałam bardzo podziękować za kompetentną i niezwykle miłą współpracę. Jestem ostatecznie zachęcona do pracy metodą e-learningową i z pewnością skorzystam jeszcze z Państwa usług/kursów. (Metoda projektowa jako nowoczesne narzędzie pracy nauczyciela, Agata Czaplik)

 

  • Szkolenie, w którym miałam przyjemność brać udział wraz z koleżanką spełniło wszystkie nasze oczekiwania było prowadzone bardzo profesjonalnie,ciekawie, wszystko przygotowane na wysokim poziomie. Najważniejsze były dla nas ćwiczenia, które pozwoliły nam na wzbogacenie naszej wiedzy o najnowsze informacje. Bardzo miła atmosfera oraz ciepłe przyjęcie uzupełniło całość szkolenia.Dziękujemy bardzo serdecznie i pozdrawiamy gorąco. (Pierwsza pomoc, Agnieszka Jakubowska)

 

  • Kurs był bardzo dobrze przygotowany. Informacje w nim zawarte były zrozumiale dla uczestnika. Na pozytywną ocenę zasługuje również podsumowanie każdej lekcji w postaci najważniejszych pojęć. Najważniejsze jednak jest to iż był to kurs e-lerningowy i mogłam w dogodnym dla siebie momencie realizować kolejne lekcje. Myślę, że oferta Państwa ośrodka jest tak bogata, że jeszcze nie raz z niej skorzystam. (Konflikty w szkole, rodzaje, przyczyny, przeciwdziałanie, Katarzyna Szczepaniak)

 

  • Kurs jest przygotowany w bardzo przystępny sposób, część teoretyczną łatwo można przyswoić i odnieść do zachowań praktycznych. (Jak radzić sobie z uczniem sprawiających problemy wychowawcze, Iwona Kudyba)

 

  • Kurs organizowany przez Państwa Ośrodek to super fajna sprawa!!!! Świetny kontakt w sprawach technicznych :), niezwykle bezproblemowo!!! Interesujące i profesjonalne materiały dokształcające! Czysta przyjemność! Zaraz zapisuję się na kolejny!!! Pozdrawiam serdecznie! (Komunikacja z uczniem - jak mówić, by słuchał, jak słuchać, by mówił, Joanna Kotlewska)

 

  • Kurs jest rewelacyjny! Polecam wszystkim! (Sposoby postępowania wobec przemocy i zachowań agresywnych w szkole, Joanna Kotlewska)

 

  • Chciałbym wyrazić swoje zdanie odnośnie kursu Sztuka motywowania uczniów. Przyznam, że w sposób ciekawy, komunikatywny i zrozumiały przedstawione zostały problemy, a co najważniejsze odpowiedzi na różnorakie bolączki, z którymi mamy do czynienia pracując w naszych szkołach. Niestety, ale problem braku motywacji do czegokolwiek, tym bardziej do nauki, występuje od dłuższego czasu wśród młodzieży. Mając takie podwaliny, a niekiedy gotowe scenariusze do pracy z młodymi, mamy spore szanse, że  zainteresujemy ich i zachęcimy do współpracy i zadbania o siebie. Moim zdaniem szkolenie spełniło swój cel i ja osobiście jestem z niego zadowolony. Pozdrawiam i mam nadzieję do kliknięcia :) (Sztuka motywowania uczniów - narzędzia i metody, Łukasz Kowalski)

 

  • Kurs bardzo mi się podobał, na pewno skorzystam jeszcze z Państwa oferty i będę polecać ją innym. Szczególnie cenne jest to, że zarówno wykładowca jak i sekretariat są bardzo pomocne i ekspresowo rozwiązują problemy. (Przygotowanie prezentacji z użyciem metod multimedialnych, Anna Klebba)

 

  • Uważam, że kurs był bardzo dobrze przygotowany. Zadania nie za długie, co pozwalało w całości przyswoić materiał danej lekcji bez obawy, że coś się pomiesza. Materiał był bardzo pożyteczny i przydatny. Uczył wielu nowych rzeczy i powtarzał już znane wiadomości. Dziękuje i pozdrawiam. (Przygotowanie prezentacji z użyciem metod multimedialnych, Anna Barabasz)

 

  • Kurs odbieram bardzo pozytywnie, na pewno zdobyte wiadomości wykorzystam w mojej pracy. Przyjemny kontakt z Panią prowadzącą. Materiały skonstruowane w taki sposób, że w razie potrzeby będę mogła znowu do nich wrócić. (Przygotowanie prezentacji z użyciem metod multimedialnych, Renata Rak)

 

  • Szkolenie prowadzą kompetentni wykładowcy, stwarzający kursantom sympatyczną atmosferę. Polecam wszystkim, którzy chcą zdobyć kwalifikacje wśród fantastycznych ludzi. (Pierwsza pomoc, Aneta Mastalerz)

 

  • Na zajęciach panuje życzliwa atmosfera. Przekazywane są informacje konkretne i najbardziej przydatne, często popierane przykładami z własnego doświadczenia prowadzącego. (Pierwsza pomoc, Elżbieta Horbowska)

 

  • Bardzo przystępnie przekazywane wiadomości, miła atmosfera, profesjonalna kadra. Ośrodek godny polecenia! (Pierwsza pomoc, Marcin Sochoń)

 

  • Bardzo miła i fachowa kadra. Kierownictwo zawsze z uśmiechem otwarte na prośby uczestników. Zajęcia prowadzone ciekawie i w interesujący sposób. Dziękuję kierownictwu i całej kadrze. Pozdrawiam i życzę sukcesów. (Pierwsza pomoc, Renata Jakubiuk - Wysocka)

 

  • Prowadzący w profesjonalny i zrozumiały sposób przedstawili zagadnienia. Miła i sympatyczna atmosfera ułatwiała pracę. Wykładowcy bardzo chętnie odpowiadali na wszystkie pytania. (Pierwsza pomoc, Anna Czuryło)

 

  • Fachowa organizacja zajęć. Nie było czasu straconego. Sposób przekazywania wiedzy bardzo ciekawy, ekspresyjny, fachowy. Mimo dużych wymagań - zajęcia były przyjemne. Można było się bardzo dużo nauczyć. (Pierwsza pomoc, Renata Lepak)

 

  • Polecam wszystkim. Ogromny zasób wiedzy i umiejętności praktycznych. W wielu szkoleniach uczestniczyłem, ale po raz pierwszy spotkałem się z takim profesjonalizmem, wiedzą merytoryczną i podejściem do słuchacza. Godziny spędzone na szkoleniu wzbogaciły moją widzę i umiejętności w bardzo dużym stopniu. (Pierwsza pomoc, Janusz Kwolek)

 

  • Spora ilość zajęć praktycznych pozwoliła na wyćwiczenie umiejętności udzielania pierwszej pomocy co przyda się w prowadzeniu zajęć z uczniami. Duża dynamika zajęć nie pozwoliła na nudę. Również życzliwość prowadzących zasługuje na uwagę Polecam!!! (Pierwsza pomoc, Robert Kozieł )

 

  • Kurs bardzo zwięzły, treściwy i zrozumiały, dużo ćwiczeń, co mi się bardzo podobało. Profesjonalni wykładowcy. Bardzo cenię sobie zajęcia z praktykami. (Pierwsza pomoc, Gawilińska Katarzyna)

 

  • Bardzo polecam edukację w tej placówce. Przyjazna atmosfera. Bardzo sympatyczni wykładowcy. (Pierwsza pomoc, A. Mitrus)

 

  • Szkolenie zorganizowane w sposób profesjonalny. Zajęcia teoretyczne w zrozumiały sposób wyjaśniły procedury. Natomiast zajęcia praktyczne pozwoliły w łatwiejszy sposób odnaleźć się w przyszłości w sytuacjach nerwowych. (Pierwsza pomoc, Katarzyna Wiącek)

 

  • Polecam kurs pierwszej pomocy organizowany przez tę placówkę z uwagi na świetny dobór prowadzących, który pozwolił przyswoić wiedzę i przećwiczyć w różnych warunkach bardzo zbliżonych do rzeczywistych. Ćwiczenia w terenie wzbudziły emocje, które z pewnością przygotowują do sytuacji, które mogą się zdarzyć. (Pierwsza pomoc, Elżbieta Katarzyna Kędzierska)

 

  • Prowadzące osoby bardzo merytorycznie podeszły do zagadnienia przekazania nam wiedzy i umiejętności, zaczynając od ćwiczenia procedur w warunkach sali szkoleniowej, a kończąc na symulacjach rzeczywistych warunków występujących w terenie. Mieliśmy możliwość doświadczyć prawdziwego stresu, który może towarzyszyć zdarzeniu, w którym trzeba pamiętać o podstawowych zasadach, by jak najbardziej efektywnie pomóc potrzebującej osobie, zanim będą mogli przybyć specjaliści ze sprzętem. Wiele się nauczyliśmy w czasie tego, bardzo intensywnego szkolenia. Dało nam to możliwość innego spojrzenia na sytuacje, w których zagrożone jest ludzkie życie. Świadomość, jak wiele może zależeć naszej pierwszej reakcji. Warsztaty były wszechstronnie przemyślane i z uśmiechem zorganizowane, profesjonalnie przeprowadzone, aż miło sięgnąć do nich myślą. (Pierwsza pomoc, Katarzyna Kędzierska)

 

  • W ostatnim czasie uczestniczyłam w organizowanym przez Państwa kursie Nauczyciel w coachingu. Bardzo pozytywne efekty, wysoki poziom merytoryczny pozwalają na wyrażenie wielkiego entuzjazmu i podziękowania za ten czas. (Nauczyciel w coachingu, nowe możliwości, rezultaty, zmiany, rozwój, Aleksandra Czech)

 

 

 

Kontakt

  • Zamojska 47
    20-102 Lublin
  • 81 441 33 11
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.